Campagne rond gezondheidsvaardigheden: “Vertel me eens… “

Wist je dat je gratis campagnemateriaal kan bestellen om patiënten te helpen sterker in hun zorggesprekken te staan? 

De campagne “Vertel me eens…” moedigt iedereen aan om tijdens elk gesprek drie eenvoudige vragen te stellen en heeft tegelijk als doel ook zorgprofessionals te ondersteunen om duidelijker te communiceren met patiënten.

Samen maken we zorg begrijpelijker en toegankelijker!

*Het initiatief maakt deel uit van het interfederaal plan rond digitale gezondheidsvaardigheden en kwam tot stand met verschillende partners, waaronder Domus Medica, SSMG, RIZIV, Koning Boudewijnstichting, Vlaams Patiëntenplatformen LUSS.

Category